15.4.14

Τετραγωνίζοντας τον Κύκλο (New Age Astrology Issue 8)

Το καινούργιο τεύχος της αστρολογικής επιθεώρησης New Age Astrology κυκλοφορεί πολύ σύντομα...
(αμέσως μετά το Πάσχα, αλλά εγώ το έχω ήδη στα χέρια μου και είναι καταπληκτικό!)

Το 8ο τεύχος του ΝΑΑ έχει ως θεματική του το αρχέτυπο του ζωδιακού και σε αυτό γράφουν πολλοι και αξιόλογοι συνάδελφοι όπως η Κωνσταντίνα Βλαχοπούλου, η Μαριάννα Μπατζέρη, ο Κώστας Γραβάνης, η Σταυρούλα Κωνσταντοπούλου, ο Χρήστος Άρχος, ο Βαγγέλης Πετρίτσης και η Έλεν Γαρυφάλλου-Μαυρομάτη.

Στα +plus του τεύχους μια συνέντευξη στην Αγγελική Βλαχιώτη από τη Mater Suspiriorum και Αγαπημένη Έλενα Μένεγου.


                         



Ο συμβολισμός του Κύκλου, η γενικότερη θέαση του ζωδιακού μέσα από το αρχέτυπο των Ιχθύων, τo Σύμπαν ως Δωδεκάεδρο/Δωδεκάθεο, οι δώδεκα Θεοί ως κυβερνήτες του ζωδιακού κύκλου, τα δώδεκα κίνητρα κινητοποίησης στην Ψυχολογία, ο ζωδιακός κύκλος και τα ανθοϊάματα Μπαχ, ο κλήρος της Τύχης στο ζωδιακό κύκλο και ένα πείραμα προσέγγισης της Αστρολογίας με την Τέχνη είναι κάποια από τα θέματα του τεύχους.


Εγώ συμμετέχω με μια λίγο πιο ιδιαίτερη προσέγγιση του ζωδιακού... Το άρθρο μου ''το Αρχέτυπο του ζωδιακού κύκλου και το Τετραγράμματο του Θεού'' προσεγγίζει τα δώδεκα ζώδια μέσα από το πρίσμα της Τετράδας και του τετραγράμματου Ονόματος του Θεού, σύμφωνα με τους Καβαλιστές.

Πληροφορίες για το πώς θα προμηθευτείτε το τεύχος υπάρχουν στην αριστερή στήλη της κεντρικής σελίδας του Athan-ology.

Καλή σας ανάγνωση!

Δεν υπάρχουν σχόλια: